Zespół

6 listopada 2012

ewa_1Ewa Jarczewska-Gerc
Doktor nauk humanistycznych, psycholog, adiunkt w SWPS w Warszawie.

Posiada 12 lat doświadczenia zawodowego jako wykładowca, trener i badacz. Od 2004 roku prowadzi warsztaty, szkolenia, wykłady oraz indywidualne konsultacje psychologiczne. Specjalizuje się w psychologii motywacji: efektywnym i wytrwałym realizowaniu celów, zarządzaniu stresem i czasem oraz treningiem mentalnym.

Wykładowca na studiach podyplomowych: Praktyczna psychologia motywacji. Akademia „Biegun” SWPS i Marka Kamińskiego (Trening symulacji mentalnych, Warsztaty wytrwałości i radzenia sobie ze stresem), Psychologia sprzedaży i marketingu. Akademia firmy ATLAS i SWPS oraz PPS – Praktyczna Psychologia Społeczna (Zarządzanie czasem, Trening umiejętności menedżerkich), Firmy Rodzinne (Motywowanie pracowników) – studia realizowane w ramach projektu z funduszy Unii Europejskiej, Psychodietetyka (Trening mentalny w procesie zmiany nawyków żywieniowych) oraz Job-coaching (Podstawy psychologii rozwojowej i motywacji).

W latach 2002-2003 stypendystka w Indiana University of Pennsylvania w Stanach Zjednoczonych. Posiada doświadczenie szkoleniowe zarówno dla biznesu, jak i instytucji państwowych.

Ponad 10 lat doświadczenia w prowadzeniu badań (naukowych, rynkowych, opinii społecznej). Doświadczenie zdobywała w agencjach badawczych (AC Nielsen, Grupa IQS – ostatnio na stanowisku Senior Research Managera, prowadziła zespół badawczy)
Kierownik studiów podyplomowych w SWPS „Praktyka badań marketingowych i opinii społecznej – metodyka i psychologia”

Maciej MaciekGerc
Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.

Posiada kilkanaście lat doświadczenia w obszarze marketingu strategicznego w konsultingu i badaniach rynku. Doświadczenie badawcze zdobywał w agencjach GfK, Millward Brown SMG/KRC oraz IQS, wcześniej pracował jako analityk biznesowy w Grupie ITI oraz konsultant w firmie doradztwa strategicznego Cap Gemini Ernst & Young.

Specjalizuje się w projektach doradczych opartych o integrację wielu różnych źródeł danych (np. analizy rynku, analizy SWOT, analizy procesów, desk research) oraz badań B2C i B2B (np. badania segmentacyjne, badania zachowań i postaw, badania wizerunku i pozycji marek itp.).